Privind florile

EAE placut sa fi mereu inconjurat de lucruri frumoase. E benefic sa ai langa tine oameni minunati, desii nu ii poti avea mereu. Atunci cand nu pot avea alaturi oameni de la care am de invatat ceva interesant, imi place sa caut relaxarea in alte lucruri ce ma înconjoară. In timpul acestei veri am facut cateva poze la florile din curtea părinților mei dar si la apusul soarelui atunci cand ma intorceam de la munca. Sper sa va placa ceea ce am reusit sa fac. Nu sunt fotograf profesionist si nici nu dispun de aparatura de ultima generatie. Telefonul mobil, programul Photoshop si rabdarea au fost tot ce am avut nevoie. Eu sunt multumita de rezultat. Astept in sectiunea de comentarii parerea ta.













Bucura-te din lucruri mici si v-ei vedea ce inseamna sa fi cu adevarat fericit

naturafresh.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biroul (locul pentru teme) - idei si sfaturi pentru parintii elevilor

Arta de a fi fericit

Sunt doar o mama, nu sunt perfecta, dar pentru cineva sunt cea mai importantă persoana din lume